mandag 11. desember 2006

På photowalk lørdag

Jeg er i Paris på nettkonferansen Le Web 3

Den går nå mandag og tirsdag.
Jeg har vært i Paris siden fredag kveld. Og jeg kastet med på en fototur lørdag som David Sifry inviterte til på bloggen sin.

David Sifry er grunnleggeren av Tecnorati.
Jeg kommer tilbake utover kvelden med egen sak på hans foredrag.

Her er han, ivrig fotograf med svært kamera.

Vi ble en liten gjeng som møttes utenfor Picassomuseet lørdag.
Alex from Munich, Estelle, m.fl.

Her tar jeg bilde av den tyske podcastfyren som tar bilde av David Sifry. Den tyske podcastfyren skal sende meg et notat på engelsk over utviklingen i tysk podcast.

Han var imponert over at NRK har så mange podcaster i et lite land som Norge. Skulle selvsagt hatt med meg noen overbevisende tall over hvor mye brukt de er også...


Og så gikk vi på tur, til Picassomuseet.



Og til slutt på cafe med fotografering og kaffe, nærmest er Estelle som viste oss rundt i Paris, på Picassomuseet og i Maraisområdet.

2 kommentarer:

Bloggerguy sa...

Så bra at du kom deg ut i byen. Bilder liver opp. Det å se at du faktisk ble kjendt med noen levende mennesker, varmer. Jeg var litt bekymret for det.
Hilsen Gunnar på www.videoreporter.blogspot.com

Elin Martinsen sa...

Man klarer seg da uten mennesker et par dager!

Jeg skal ta flere bilder i morra, hadde glemt kabelen hjemme på rommet.