mandag 11. desember 2006

Jeg logger inn

Starten på denne konferansen liknet andre konferanser jeg har vært på,
man registrere seg og får navneskilt og t-skjorte,
det var da jeg var forbi det punktet forskjellen åpenbarte seg.

Salen tar 1000 stykker, og det er linet opp med strømuttak tapet fast i gulvet ved alle stolradene, og det er selvsagt trådløst nett,
inndelt i mange soner, avhengig av hvilken rad man sitter på.

Strategien min i morres var å være tidlig på plass og sikre meg en plass helt foran, da er det mye lettere å følge med.
Så nå sitter jeg på første rad, klar til skoledagen.

Og kuriøst nok var det første jeg hørte på musikkanlegget da jeg gikk inn i den store salen norsk elektronika.

Eller gud vet hva det var.
Det hørtes ut som norsk viseelektronika, men tekst som dette:

"Tusen takk for alt, vi har ikke så mye erfaring men vi skal
gjøre så godt vi kan."

Det får bli mitt motto for disse to dagene.

Men hvem er det som har denne sangen?

Hjelp meg med den..

1 kommentar:

Heming Leira sa...

Det er spennende! Skulle gjerne vært i Paris sjøl men det er ikke alt man kan få med seg!
Da er det fint at det er noen norske som kan fortelle!

Heming Leira