mandag 11. desember 2006

Hvem er jeg her i Paris

Jobben min har sendt meg på bloggkonferanse bl.a fordi jeg har denne bloggen.

Tanken er at jeg skal lære mye nytt såklart.

Jeg har satt opp denne bloggen for å strukturere det jeg har lært og for at kollegene mine også skal lære noe nytt.

Hvis du er svært nettkyndig vil du snart oppdage at mine kunnskaper er begrensede,

men - det er jo alles kunnskaper i grunn. Jeg håper at noen som leser dette lærer noe nytt, og at noen arresterer meg hvis jeg har skjønt noe feil,
er det ikke det som er så flott med Internett da?

Jo.
Og kommenter da, det er litt ensomt å blogge helt alene..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Her er jeg, og leser. Så mye du har fått med deg på en dag, imponerende !!! Husk å drikk litt rødvin også da, er man i Paris så er man i Paris ! ;-)

Anne

Elin Martinsen sa...

Jeg tror jeg skal holde hodet så klart som mulig i kveld.

Det kommer fler poster utover kvelden forøvrig.

Bloggerguy sa...

Jeg er forvirra på rekkefølgen i bloggen. Vanligvis leser jeg blogg nedenfra. Det passer bra her også. I bunnen registeres du. Men så omtaler du ting fra konferansen... som FON... og jeg sjønner ikkeno før jeg har lest langt oppover... Er det meg?

Elin Martinsen sa...

Vet ikke jeg, jeg blogger nedenfra og opp, bortsett fra lørdagens fotospasertur som jeg ikke gjorde ferdig aller først.

Er du med?

Det er konferanse i dag og i morgen.

11. desember 2006