mandag 11. desember 2006

LeWeb3 i mediene

Der Google har informasjon som er litt treg i reaksjonen og er et par uker gammel, kan Technorati også brukes for å se hva folk søker på akkurat nå.

Og akkurat da jeg skrev dette søkte folk på Pinochet, Britney Spears og Le Web 3. Ikke verst.

Det er forøvrig 180 journalister her og en haug med tv-kameraer, og jeg er sikkert med på fransk fjernsyn i kveld siden jeg sitter klin foran slik jeg pleier på konferanse.

I morgen kommer Shimon Peres

Han kommer på et hittil uannonsert besøk,
og Le Web3 prøver å få franske politikere til også å komme.

Får jeg høre Ségolène Royal? Det har jeg lyst til.

2 kommentarer:

Bloggerguy sa...

Og hvorfor er ikke jeg der? Jeg underviser i VJ denne uka. Videojournalistikk fører til videoblogging, fører til blogging fører til persjonlig fortellerstemme og ny type historiefortelling.. også kalt dramaturgi.
Sørg for å plukk opp lignende arrangement fremover og hvis dette er en årlig foreteelse, så er vi med.
Gunnar

Elin Martinsen sa...

Det er en årlig foreteelse.

Jeg tar det som et tegn på at julegavene kommer fra Paris til neste år.

(Siden jeg vet det som dere kanskje ikke vet, Gunnar jobber med utvikling i NRK og er en av dem som kan sende meg på kurs)